اطلاعیه سازمان مدیریت بحران کشور درباره حادثه بندر شهید رجایی

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:26
سازمان مدیریت بحران در خصوص حادثه بندر شهید رجایی اطلاعیه شمار ۴ خود را صادر کرد.

اطلاعیه سازمان مدیریت بحران کشور درباره حادثه بندر شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت بحران کشور، در اطلاعیه شماره ۴ سازمان مدیریت بحران کشور برای حادثه بندر شهید رجایی آمده است:

به اطلاع مردم شریف ایران می‌رساند عملیات اطفای حریق بندر شهید رجایی بندرعباس همچنان ادامه دارد و تا این لحظه ۸۰ درصد عملیات اطفا حریق انجام شده و تا ساعات آینده با حضور ناوگان هوایی و تلاش آتش‌نشانان لکه‌گیری به اتمام می‌رسد.

بر اساس دستور رئیس جمهور محترم، همه نهاد‌های دولتی و امدادی موظف شدند تا آخرین لحظه ضمن حفظ هماهنگی کامل، تمام منابع لازم را برای اطفای کامل و کاهش آسیب‌های این حادثه به کار گیرند و پیگیری‌های مستمر ایشان ادامه دارد.

هم اکنون با حضور میدانی وزیر کشور، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و وزیر راه و شهرسازی و سایر مقامات ملی و استانی؛ کلیه تدابیر برای تسریع در عملیات اطفاء در حال انجام است.

از ساعات اولیه حادثه تا کنون ۷۵۲ نفر به مراکز درمانی منتقل شده که بیشتر مراجعین درمان و مرخص شدند و هم اکنون تعداد ۱۹۰ نفر تحت مداوا هستند. ضمن عرض تسلیت به جانباختگان، تا این لحظه آمار فوتی‌های این سانحه ۲۵ نفر اعلام شده است.

با عنایت به انسداد مسیر‌های منتهی به بندر شهید رجایی (جز برای عبور خودرو‌های امدادی و عملیاتی) از مردم شریف خواهشمندیم از مراجعه به محدوده بندر شهید رجایی خودداری فرمایند و ضمن حفظ آرامش، خدمتگزاران خود را در این حادثه یاری نمایند.

روابط عمومی سازمان مدیریت بحران کشور

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.