
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جلال ملکی گفت: ساعت ۵:۳۱ بامداد امروز یک مورد حادثه تخریب ساختمان مسکونی به نشانی خیابان خلیج، خیابان هادی اعلام شد. ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند و مشخص شد که نیمی از یک ساختمان سه طبقه مسکونی -که در مجاورت آن قطعه زمینی به مساحت حدود ۲۰۰ متر مربع به عمق تقریباً ۲ متر گودبرداری شده بود- در این ساعت تخریب شده است.
وی ادامه داد: خوشبختانه در روز قبل اهالی ساختمان با هوشیاری متوجه افزایش تعداد ترکها و سر و صداهای ایجاد شده در در و دیوار شده بودند؛ خدا را شکر اهالی خطر نکردند، هر سه خانواده منزل را تخلیه کرده بودند و چند ساعت بعد این منزل کاملاً تخریب شده بود.
ملکی گفت: پس از بررسی و اطمینان از نبود افراد در زیر آوار، محل به مسئولان و عوامل تحویل شد. در ساعت ۶:۲۰ عملیات بهطور کامل به پایان رسید.
سخنگوی سازمان آتشنشانی تهران افزود: خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید، اما لازم است که در گودبرداریها و ساختمانهای مجاور آن، اصول ایمنی، به خصوص مقاومسازی ساختمانها و دیوارههای مجاور مد نظر قرار گیرد