نجات ۱۹ نفر از ساکنان یک ساختمان از آتش سوزی

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:10
سخنگوی سازمان آتش نشانی پایتخت از مهار آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی ۱۴ واحدی خبر داد و گفت: ۱۹ نفر از ساکنان ساختمان که دچار دودگرفتگی شده بودند، از ساختمان خارج شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جلال ملکی گفت: ساعت یک و ۵۴ دقیقه بامداد امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان مازندران، میدان امام حسین به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله ۴ ایستگاه به همراه نردبان هیدرولیکی و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش سوزی در پارکینگ یک ساختمان ۴ طبقه مسکونی ۱۴ واحدی اتفاق افتاده بود، افزود: در پارکینگ ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی پایتخت گفت: زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند، دو دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتورسیکلت کاملا شعله ور بود و آتش درحال سرایت به یک دستگاه خودروی دیگر بود که آتش نشانان مانع سرایت و گسترش آتش شدند.

ملکی افزود: دود بسیار غلیظی تمام طبقات ساختمان را گرفته بود و ساکنان در­در وضعیت ناایمنی محبوس بودند.

وی گفت: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، عملیات نجت محبوسان را با استفاده از نردبان هیدرولیکی و دستی انجام دادند و موفق شدند­ ۱۹ نفر از ساکنان شامل ۱۴ نفر آقا و ۵ نفر خانم که دچار دودگرفتگی شده بودند، از ساختمان خارج کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی پایتخت افزود: تعدادی از مصدومان به صورت سرپایی درمان و تعدادی دیگر به مراکز درمانی منتقل شدند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.