ایستگاه شماره ۴ به مدار بازگشت؛ پایان مشکل آب یزد تا فردا

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:08
سخنگوی صنعت آب گفت: مشکل آب استان یزد تا فردا به‌طور کامل برطرف می شود.

ایستگاه شماره ۴ به مدار بازگشت؛ پایان مشکل آب یزد تا فردا

گزارش خبرنگار  خبرگزاری صدا و سیما، عیسی بزرگ‌زاده سخنگوی صنعت آب با حضور در استودیوی شبکه یک، با اشاره به حادثه تعرض به خط لوله انتقال آب شرب استان یزد که روز شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۴ رخ داد، گفت: از لحظات ابتدایی حادثه، همکاران ما با بهره‌گیری از منابع اضطراری موجود در محل، تلاش کردند شدت تنش‌ها را کاهش دهند. در این حادثه، ایستگاه‌های شماره ۳ و ۴ و همچنین سه حوضچه در مسیر خط انتقال به‌طور جدی آسیب دیدند که با تلاش بی‌وقفه همکاران، حوضچه‌ها تعمیر و ایستگاه شماره ۴ از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز با یک پمپ وارد مدار شد؛ پمپ دوم نیز امشب وارد مدار خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود مشکل تا فردا (۱۷ فروردین) به‌طور کامل برطرف شود.

وی ضمن قدردانی از همکاری شهروندان، کشاورزان و مدیریت مصرف در شهر‌های یزد، اردکان و میبد، افزود: همکاری جدی مردم موجب تسریع در روند تعمیر خطوط شد و نزدیک به ۱۴۰ محل ایستگاه پمپاژ در این شهر‌ها با تانکر‌های متعدد پشتیبانی شدند. همچنین در خصوص ایستگاه شماره ۳ که آسیب جدی‌تری دیده است، از یک ایستگاه کمکی برای رفع سریع‌تر مشکل استفاده شده است. ­

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.