مهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال ماشینسازی گفت: کار سختی در ماشینسازی داریم، اما هیچ چیزی نشدنی نیست.
مهدی پاشازاده درباره انتخابش بهعنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ماشینسازی تبریز اظهار داشت: با توجه به اینکه مربیگریام را از تبریز شروع کردهام و خاطرات خوبی از زندگی در این شهر دارم، به پیشنهاد باشگاه ماشینسازی پاسخ مثبت دادم.
وی در مورد اینکه ماشینسازی در انتهای جدول قرار دارد و آیا میتواند این تیم را در لیگ برتر حفظ کند، تصریح کرد: کار خیلی سختی است، اما نشدنی نیست. همه از بازیکنان، کادر مدیریتی و اعضای کادر فنی تلاش میکنیم ماشینسازی را در لیگ برتر حفظ کنیم. از امروز تمریناتمان را با قدرت شروع خواهیم کرد.
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.