تصادف پراید جان ۵ نفر را گرفت

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:49
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر تصادف دو خودروی تویوتا وانت و پراید در محور چابهار- راسک، دو نفر مجروح و پنج نفر جان باختند.

به گزارش فارس، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان سیستان و بلوچستان، سیدمحمدمهدی سجادی گفت: ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در کیلومتر ۴۰ محور چابهار - راسک یک دستگاه خودروی تویوتا وانت با یک دستگاه خودروی پراید به‌صورت رخ‌به‌رخ با هم برخورد کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان افزود: این حادثه هفت نفر آسیب‌دیده داشت که متأسفانه پنج نفر از سرنشینان دو خودرو به دلیل شدت جراحات و در ادامه حریق جان خود را از دست دادند.

وی گفت: امدادگران پس از انجام اقدامات اولیه دو نفر از مصدومان را به مرکز درمانی انتقال دادند که حال عمومی آنها روبه‌بهبود گزارش شده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.