مدیریت بحران استانداری: سازه‌های انبار نفت شهران مستحکم است

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:26
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به حادثه هفته گذشته تانکر سوخت رسان در منطقه شهران تاکید کرد: سازه‌های انبار نفت شهران مستحکم است.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، حامد یزدی مهر تصریح کرد: سازه‌های انبار نفت شهران مستحکم است اما به خاطر نفوذ بافت مسکونی، هر ازگاهی شاهد حوادث خطرناک درخصوص حمل مواد سوختی توسط تانکر‌ها هستیم که متاسفانه در چند روز قبل، یک دستگاه تانکر که گازوئیل حمل می‌کرد دچار آسیب و حادثه شد و خساراتی را به شهروندان وارد کرد.
 مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با بیان اینکه انبار فرآورده‌های نفتی منطقه شهران یکی از چند انباری است که مسئولیت پخش فرآورده‌های سوختی را در شمال و شمال غرب تهران به صورت تانکری برعهده دارد، گفت: با همکاری شرکت پخش فراورده‌های نفتی تهران و دستگاه‌های ذیربط هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم تا خطرات منطقه را کم و در صورت امکان نسبت به جا به جایی این انبار‌ها اقدام کنیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.