پدری "همسر و دخترش" را در شیراز به قتل رساند

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:14
فرمانده انتظامی شیراز گفت: مردی ۴۶ ساله که با سلاح سرد، همسر و فرزند دخترش را به قتل رسانده بود، با سرعت عمل پلیس شناسایی و تحویل مرجع قضایی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سرهنگ فرج شجاعی اظهار داشت: حدود ساعت 13 امروز (16 آبان ماه) طی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از محله های شهر شیراز، بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری 31 جنت در محل  حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: در بررسی های انجام گرفته مشخص شد مردی 46 ساله با یک تیغه سلاح سرد، همسر خود (36 ساله) و فرزند دخترش (8 ساله) را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: با سرعت عمل مأموران انتظامی، فرد قاتل در اطراف محل وقوع حادثه شناسایی و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

شجاعی با بیان اینکه فرد قاتل انگیزه خود از انجام این حادثه دلخراش، را  مشکلات خانوادگی عنوان کرد،گفت: اجساد جهت بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.