ادامه مرگ زندانیان در زندان‌های آمریکا

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:07
مرگ زندانیان در زندان‌های آمریکا به چالشی برای سازمان زندان های این کشور تبدیل شده است.

ادامه مرگ زندانیان در زندان‌های آمریکابه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اداره زندان‌های ایالت ویرجینیا، اعلام کرد در مدت ۳ روز، ۲ زندانی در زندان شهر «گرینزویل» جان خود را از دست داده‌اند.

اداره زندان‌های ویرجینیا به تازگی در جریان مرگ یک زندانی سالخورده در زندان «گرینزویل» قرار گرفت.

این زندانی در سلول خود بیهوش شده بود و سپس مقام‎های زندان مرگ وی را تایید کردند.

پیشتر نیز یک زندانی در سلول خود در حالی از سوی نگهبانان زندان پیدا شد که بیهوش شده بود و تلاش برای احیای وی نتیجه نداد.

اداره زندان‌های ویرجینیا هیچ توضیحی درباره علت مرگ این ۲ زندانی ارائه نکرده است.

سخنگوی اداره زندان‌های ویرجینیا، گفت: هر ۲ حادثه در دست بررسی هستند و در حال حاضر اطلاعات دیگری در دسترس نیست.

گزارش‌ها حاکی از آن است که در پی مرگ ناگهانی این ۲ زندانی، زندان «گرینزویل» در حال حاضر در قرنطینه قرار دارد.

در همین حال اداره زندان‌های ایالت ویسکانسین از مرگ یک زندانی در زندان شهر «میلواکی» خبر می‌دهند.

مرگ این زندانی در روز دوشنبه گذشته روی داده و مقام‎های زندان‌های «ویسکانسین» در حال بررسی مرگ وی هستند.

این زندانی در زندان «واپون» جان خود را از دست داده و سومین مرگ در این زندان در یک ماه به شمار می‌رود.


منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.