سقوط مرد ۵۰ ساله در چاه ۲۵ متری در گرگان

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:41
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: ساعت ۲۰ شب گذشته یک مورد حادثه سقوط مرد ۵۰ ساله در چاه در روستای نوده ملک به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که با تلاش آتش‌نشانان نجات یافت.

به گزارش فارس از گرگان، موسی‌الرضا صفری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته سقوط مرد ۵۰ ساله در یک چاه در روستای نوده ملک به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی گرگان گزارش شد.

وی ادامه داد: تیم عملیاتی از ایستگاه شماره یک با خودرو جرثقیل و امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردارب گرگان تصریح کرد: حادثه در یک چاه خاکی در زمین های اطراف روستا به عمق حدود ۲۵ متر رخ داده که مردی حدود ۵۰ ساله که بدلیل تاریکی هوا در چاه سقوط می کند و با اطلاع دهیار روستا به آتش نشانی گرگان تیم عملیاتی در محل حضور یافته و در حدود ۵۰۰ متر مسیر پیاده با تجهیزات به دهانه چاه می رسند.

صفری افزود: آتش‌نشانان به سرعت ایمن‌سازی لازم را انجام داده و وارد چاه شده و مصدوم را که از ناحیه گردن و پا آسیب دیده از داخل چاه خارج و جهت اعزام به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل کردند .

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.