افتتاح دو بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان رستم و ۱۶۰ تختخوابی شهرستان فسا

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:41
بیمارستان شهدای شهرستان رستم و بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان فسا با حضور رئیس جمهور به شکل رسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح دو بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان رستم و ۱۶۰ تختخوابی شهرستان فسابه گزارش خبرگزاری صداوسیما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های روز دوم سفر دولت مردمی به استان فارس، پیش از ظهر امروز جمعه، در مراسم افتتاح رسمی بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای شهرستان رستم حضور یافت.

برای احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی رستم که در منطقه غرب استان فارس قرار دارد، ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

این پروژه که از محل ردیف ملی و اعتبارات وزارت بهداشت، با ۶۴ تخت بیمارستانی احداث شده، دارای بخش‌های داخلی، اورژانس، اطفال، زنان، جراحی، مراقبت‌های ویژه، اتاق عمل، زایشگاه، آزمایشگاه، رادیولوژی و داروخانه است.

دکتر رئیسی همچنین به صورت همزمان و از طریق ویدئوکنفرانس دستور افتتاح رسمی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی امام حسین (ع) شهرستان فسا را صادر کرد.

بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی امام حسین (ع) شهرستان فسا واقع در غرب استان فارس با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان تجهیز و تکمیل شده است.

عملیات ساخت این بیمارستان از سال ۱۳۹۰ آغاز شده و از همه امکانات مورد نیاز یک بیمارستان عمومی با تمامی تخصص‌های مورد نیاز برخوردار است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.