تصادف زنجیره‌ای در بجنورد، ۱۵ مصدوم برجای گذاشت

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 07:59
مدیرعامل آتش‌نشانی بجنورد گفت: ظهر امروز تصادف زنجیره‌ای در بجنورد رخ داد که این تصادف ۱۵ مصدوم را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش فارس، محمدحسن صحراگرد، مدیرعامل آتش‌نشانی بجنورد گفت: ظهر امروز تصادف زنجیره‌ای در داخل تونل باباامان بجنورد رخ داد که این تصادف ۱۵ مصدوم داشت.

وی گفت: این حادثه امدادگران آتش نشانی و اورژانس را به محل حادثه کشاند.

مدیرعامل آتش نشانی افزود: برخورد دو دستگاه پراید، پژو ۴۰۵ و تراکتور باعث شد تا ۱۵ نفر مصدوم و توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شوند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در ابتدا با کنترل ورود و خروج خودروها و گذاشتن علائم خطر در قسمت ورودی تونل سایر رانندگان را به توقف و حرکت آهسته همراه با احتیاط دعوت و عملیات امدادرسانی به مصدومین را آغاز کردند.

صحراگرد ادامه داد: در این حادثه مصدومین به محل امن انتقال داده و ایمن سازی خودروها در دستور کار قرار گرفت تا حوادث دیگر در داخل تونل رخ ندهد.

خوشبختانه این تصادف زنجیره ای تلفاتی نداشته است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.