انفجار در معدن طزره دامغان

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 07:59
انفجاری در معدن طزره شهرستان دامغان رخ داده و نیروهای امدادی در حال امدادرسانی در منطقه هستند.

علی‌رضا باغبان، سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان سمنان دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس در سمنان اظهار کرد: انفجاری ساعتی پیش در معدن طزره شهرستان دامغان رخ داده است.

وی که خود در منطقه حضور دارد، اظهار کرد: بر اساس گزارش اولیه حادثه، انفجار معدن طزره در شهرستان دامغان به جمعیت هلال‌احمر اعلام شد.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با اشاره به اعزام تیم‌های هلال‌احمر از پایگاه‌های امدادی نعیم‌آباد و چشمه‌علی، شعبه دامغان و ستاد استان سمنان به منطقه اظهار کرد: ساعت اطلاع حادثه به مرکز عملیات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان، 20 و 40 دقیقه امشب بوده است.

باغبان ادامه داد: تیم آنست سگ‌های تجسس جمعیت هلال‌احمر استان سمنان هم به منطقه اعزام شده‌اند و در حال عملیات امدادی هستند.

22:55 حبس شش نفر در معدن

اهالی محلی می‌گویند این انفجار در محدوده معدن «رزمجاه» طزره بوده است و تاکنون نیز 6 نفر در آن محبوس شده‌اند.

برخی منابع هم می‌گویند این 6 نفر جان خود را از دست داده‌اند؛ گرچه منابع رسمی پاسخی به خبرنگار فارس نداده‌اند.

بر اساس تماس خبرنگار فارس با یکی از منابع، از مجموع افراد محبوس در این معدن، پنج نفر شاهرودی و یک نفر دامغانی هستند و همگی در معدن در حال فعالیت بوده‌اند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.