پذیرش ۳۰نفر مشکوک به کرونا در اورژانس قم/۴بیمار کرونایی فوت کردند

خبرگزاری مهر دوشنبه 27 بهمن 1399 - 15:25
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به پذیرش ۳۰ نفر مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در اورژانس قم گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴ نفر از بیماران کرونایی جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا قدیر با اشاره به پذیرش ۳۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته در اورژانس مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا گفت: ۱۷ نفر از این افراد در بخش‌های درمانی بیمارستان‌های قم بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه ۸ نفر از کسانی که در روزهای گذشته بستری بودند مرخص شده‌اند، افزود: در حال حاضر ۹۹ نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های قم بستری هستند که حال ۶ نفر از آن‌ها وخیم است.

وی گفت: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴ نفر از بیماران کرونایی جان خود را از دست داده‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.