۴۳ نفر مشکوک به کرونا در قم بستری شدند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 19 تیر 1399 - 16:25
قم - رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با اشاره به ۴۳ مورد بستری جدید در بخش‌ها و تحت نظر اورژانس، افزود: ۳۱ نفر از کل بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری بودند، مرخص شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از علوم پزشکی استان قم، محمدرضا قدیر گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۵ نفر در اورژانس مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا پذیرش شدند.

وی با اشاره به ۴۳ مورد بستری جدید در بخش‌ها و تحت نظر اورژانس بیمارستان افزود: ۳۱ نفر از کل بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری بودند، طی ۲۴ ساعت گذشته مرخص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم بیان کرد: در حال حاضر حدود ۱۹۶ نفر بستری مشکوک به کرونا در بیمارستان‌ها بوده که حال ۳۵ نفر آنها وخیم است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.