آتش‌سوزی در انبار چسب بازار تهران

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 07:32
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در در انبار چسب بازار سیدولی خبر داد و گفت: آتش‌نشانان مشغول مهار این آتش‌سوزی نسبتا گسترده هستند.

سید جلال ملکی به ایرنا گفت: حوالی ساعت ۱۰ امروز سه شنبه ۱۶ خرداد، حادثه آتش‌سوزی در بازار سید ولی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بی‌درنگ ماموران پنج ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد که یک انبار چسب دچار آتش‌سوزی شده است که آتش‌نشانان اکنون در محل وقوع حادثه مشغول مهار آتش هستند.

ملکی با بیان اینکه بر اثر این آتش‌سوزی دود نسبتا زیادی از فواصل دور قابل مشاهده است، خاطرنشان کرد: پس از پایان عملیات مهار، جزئیات این حادثه اعلام می‌شود.

به گزارش ایرنا، بازار سید ولی در محله بازار تهران و در خیابان سید ولی واقع شده است و این مجتمع یکی از ۱۲۱ بازار و مرکز خرید در بازار بزرگ پایتخت است که به تولید و فروش کفش اختصاص دارد.

 
 

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.