تونل آزادراه تهران - شمال یک کارگر را قربانی کرد

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 07:30
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان البرز از فوت یک مرد ۵۹ ساله به دلیل ریزش تخته سنگ بر روی بدنش در تونل در حال احداث آزادراه تهران - شمال خبر داد.

سرهنگ فرهاد چراغی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت یک کارگر در حین کار در داخل تونل شماره ۳۳ آزادراه تهران شمال، بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران مشخص شد که یک کارگر ۵۹ ساله در حین کار کردن در تونل در حال احداث آزادراه تهران - شمال به دلیل ریزش تخته سنگ بر روی او مجروح و در حین انتقال به مراکز درمانی به دلیل شدت صدمه وارده جان خودش را از دست داده است.

معاون عملیات پلیس البرز اضافه کرد: با حضور عوامل اورژانس فوت این کارگر ۵۹ ساله تأیید، در این زمینه پرونده تشکیل و به مراجع ذیربط ارسال شد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.