حمله مسلحانه نوجوان آمریکایی در «نیومکزیکو» ۳ کشته برجا گذاشت

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 07:25
یک نوجوان آمریکایی عصر روز گذشته (دوشنبه) در یکی از محله‌های ایالت «نیومکزیکو» به سمت عابران، خودروها و خانه‌ها به طور تصادفی تیراندازی کرد و دست‌کم سه نفر را به ضرب گلوله از پای درآورد.

به گزارش ایسنا به نقل از «یو اس ای تودی»، این نوجوان ۱۸ ساله پس از اقدام به تیراندازی، با شلیک ماموران پلیس در حومه یک کلیسا کشته شد.

گزارش‌ها حاکیست در این حادثه همچنین شش نفر دیگه از جمله دو افسر پلیس مجروح شده‌اند.

مجروحان در یکی از بیمارستان‌های شهر تحت مراقبت قرار دارند و وضعیت جسمی آنها ثابت است.

پلیس می‌گوید: ضارب در این حمله مسلحانه و دیوانه‌وار در شمال غرب نیومکزیکو، دست‌کم سه اسلحه گرم به همراه داشته است.

به گفته مقامات پلیس،‌ بازرسان در حال حاضر به دنبال کشف انگیزه‌ این حمله هستند و تحقیقات خود را با پرس‌وجو از خانواده ضارب آغاز کرده‌اند.

پلیس همچنین اعلام کرده که مهاجم در این حمله تنها بوده و هنوز جزئیات بیشتری از حادثه منتشر نشده است.

بر اساس گزارش سازمان غیرانتفاعی «Gun Violence Archive»، این حمله مسلحانه یکی از جدیدترین تیراندازی‌ها از میان دست‌کم ۲۲۵ حادثه «تیراندازی جمعی» است که در سال جاری میلادی (۲۰۲۳) در ایالات متحده ثبت شده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.