اقدام خرابکارانه در بیمارستان رازی قائمشهر / متهم دستگیر شد

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 04:57
روابط عمومی بیمارستان رازی قائمشهر با اشاره به اقدام خرابکارانه در این بیمارستان اعلام کرد: این اقدام با تلاش عوامل حراست و کارکنان ناکام مانده است.

به گزارش مهر، در اطلاعیه بیمارستان رازی قائمشهر آمده است، شامگاه دوشنبه فردی با برنامه‌ریزی وارد بخش اورژانس بیمارستان شده و با آتش زدن تخت اورژانس قصد آتش سوزی گسترده داشت.

در ادامه آمده است: با آگاهی به موقع حراست و کارکنان بیمارستان و عوامل انتظامی و امدادی آتش مهار شده و این اقدام خرابکارانه ناکام مانده است و خوشبختانه خسارتی گزارش نشده است.

همچنین تصریح شده است: فیلم دوربین مدار بسته در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفت.

سیمین بابایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز با اشاره به این که فردی که ظاهراً تعادل روحی نداشته به بخش اورژانس بیمارستان رازی مراجعه کرد و یکی از تخت‌ها را آتش زد و فرار کرد، افزود: با هوشیاری به موقع همکاران و عوامل آتش نشانی این حادثه مهار شده است.

وی افزود: این حادثه هیچ خسارت مالی و جانی نداشته است و طبق آخرین اطلاعات فرد خاطی دستگیر شده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.