افزایش تلفات انفجار در پاسگاه پلیس پاکستان

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 03:07
بدنبال حادثه انفجار روز گذشته (دوشنبه) در یک پاسگاه پلیس ضد تروریسم در شمال غرب پاکستان، دست کم ۱۷ نفر کشته و حدود ۵۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از یورونیوز، فرمانده پلیس محلی همچنین در این باره گفت: بررسی‌های بیشتر در مورد حادثه نشان داده که این انفجارها تروریستی نبوده و بر اثر اتصال کوتاه در یک زیرزمین حاوی نارنجک و سایر مواد منفجره رخ داده است.

"خالد سهیل"، یک افسر پلیس از اداره محلی مبارزه با تروریسم گفت: انفجارها که به دلیل نقص فنی در داخل پاسگاه پلیس در شهر "کبل" رخ داد، باعث ریزش کامل ساختمان شده است.

"شفیع‌الله گنداپور"، رئیس پلیس سوات نیز در تایید این خبر به خبرنگاران گفت که این انفجارها به‌ دلیل اتصال کوتاه در یک زیرزمین حاوی نارنجک و سایر مواد منفجره رخ داده است و هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که یک حمله خارجی یا بمب‌گذاری انتحاری باشد.

همچنین بیشتر کشته شدگان از نیروهای پلیس هستند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.