حوادث چهارشنبه آخر سال زنجان ۲ قطع عضو برجای گذاشت

الف جمعه 11 اردیبهشت 1405 - 17:04
رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: از صبح امروز تاکنون ۲ مورد قطعی عضو بر اثر استفاده از مواد محترقه در استان ثبت شد.

داریوش تقیلو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا روز گذشته ۱۲ مورد مصدومیت بر اثر استفاده از مواد محترقه در زنجان به اورژانس اعلام شد که این تعداد از صبح امروز تاکنون ۶ مورد بوده است.

وی اضافه کرد: بیستم اسفند سال جاری نیز انفجار نارنجک دست ساز مچ دست چپ نوجوان ۱۲ ساله ابهری را قطع کرد که بلافاصله اقدامات درمانی لازم برای این فرد مصدوم انجام شد.

تقیلو ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده پنج دستگاه آمبولانس در مناطق پر تردد و شلوغ شهر زنجان مستقر شده است که تا نیمه شب فعالیت آنها ادامه خواهد داشت.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان بر خدمت رسانی به موقع کادر اورژانس و بیمارستان به مجروحان و حادثه دیدگان به خصوص در این شب تاکید و خاطرنشان کرد: رسیدن به موقع و سریع بر بالین حادثه دیدگان و بیماران در اولویت این مرکز قرار دارد که امیدواریم با برنامه ریزی و دقت نظر همکاران این امر به نحو احسن انجام شود.

در حوادث چهارشنبه آخر سال ۱۴۰۰، ۴۷ نفر در استان زنجان مصدوم شدند که از این تعداد ۳۹ نفر مرد و هشت نفر زن بودند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.