ترخیص دانش‌آموزان مسموم شده در نیشابور

الف جمعه 11 اردیبهشت 1405 - 14:38
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نیشابور گفت: تمامی دانش‌آموزانی که دچار مسمومیت شده بودند، از بیمارستان ترخیص شدند.

احمد شافعی در گفت وگو با فارس در نیشابور، اظهار کرد: صبح امروز در پی مسمومیت دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه بقراط متوسطه دوره دوم و دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی دخترانه نظام الدین بقراط  تعداد دانش‌آموزان با علائم مسمومیت ۲۵ نفر بودند که این تعداد به ۳۷ دانش‌آموز افزایش یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نیشابور افزود: تمامی دانش‌آموزان که با احساس تنگی‌نفس و استفراغ در بیمارستان حکیم بستری شده بودند ساعاتی قبل ترخیص شدند.

شافعی با بیان اینکه هیچ کدام از دانش‌آموزان و کادر آموزشی عوامل مشکوکی را مشاهده نکردند، تصریح کرد: عوامل این حادثه در دست بررسی است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.