۸۴ دانش‌آموز در البرز مسموم شده‌اند/حال همه خوب است

الف جمعه 11 اردیبهشت 1405 - 13:33
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: حال عمومی تمامی دانش آموزان  دچار مسمومیت مساعد است و به تدریج در حال ترخیص هستند.


به گزارش ایسنا، دکتر شهرام صیادی روز چهارشنبه ۱۰ اسفند در خصوص آخرین وضعیت دانش آموزان دچار مسمومیت در فردیس گفت: طی تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ از دو مدرسه دخترانه در فردیس مبنی بر مسمومیت دانش آموزان ، فورا ۹ دستگاه آمبولانس و دو اتوبوس آمبولانس و دو موتور لانس به محل اعزام شدند و پس درمان اولیه دانش آموزان به مراکز درمانی منتقل شدند و امور درمانی انجام شد.

وی ادامه داد: روند درمانی برای  ۵۱ دانش آموز  در بیمارستان کوثر و ۳۰ دانش آموز در بیمارستان شهید حاج قاسم سلیمانی فردیس و سه دانش آموز  که خود  جداگانه به بیمارستان امام علی (ع) مراجعه کرده بودند، انجام شد .

دکتر صیادی تصریح کرد: حال عمومی و وضعیت همه دانش آموزان مساعد است و مورد بد حال وجود ندارد و به تدریج دانش آموزان در حال ترخیص هستند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.