آخرین وضعیت مصدومان سانحه سقوط بالگرد/ حال وزیر ورزش خوب ا‌ست

الف جمعه 11 اردیبهشت 1405 - 11:58
رئیس اورژانس کرمان آخرین وضعیت مصدومان سانحه سقوط بالگرد در شهرستان بافت را تشریح کرد.

به گزارش فارس، محمد صابری امروز در تشریح آخرین وضعیت مصدومان سانحه سقوط بالگرد که روز گذشته در شهرستان بافت به‌وقوع پیوست، اظهار داشت: از ۱۸ مصدوم این سانحه، ۳ نفر ترخیص شدند و ۱۵ نفر در حال حاضر بستری هستند.

وی ادامه داد: مدیر کل ورزش استان تهران و آذربایجان شرقی هوشیاری خوبی دارند و خطر رفع شده است.

رئیس اورژانس کرمان افزود: برخی مصدومان دچار شکستگی دست و پا شده‌اند اما جای ‌هیچ‌گونه نگرانی نیست و عمل جراحی برای ‌‌مصدومان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه حال وزیر ورزش خوب است و مشکلی ندارد، خاطرنشان کرد: مسؤولان کشوری و استانی در بیمارستان حضور دارند و ضمن عیادت از مصدومان، پیگیر امور درمانی مصدومان هستند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.