انفجار پراید در جایگاه سوخت CNG بندرعباس/ راننده جان باخت

الف جمعه 11 اردیبهشت 1405 - 07:29
   معاون عملیات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از وقوع یک انفجار در جایگاه سوخت CNG خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه راننده جان باخت.

عبدالمهدی حسین پور معاون عملیات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرعباس با تایید خبر آتش‌سوزی در یکی از جایگاه‌های سوخت CNG در این شهر اظهار داشت: یک خودروی پراید در جایگاه سوخت CNG هنگام سوخت‌گیری منفجر شده است.

وی افزود: به محض دریافت خبر این انفجار تیم‌های عملیاتی آتش نشانی شماره 10 به محل اعزام و نسبت به اطفا حریق و ایمن‌سازی محیط اقدام کردند.

حسین‌پور گفت: این حادثه در بلوار راه آهن و در جایگاه سوخت شهید آرامش رخ داده و متاسفانه بر اثر شدت انفجار، راننده پراید جان خود را از دست داده است.

وی با تاکید بر اینکه بررسی‌های کارشناسان برای مشخص شدن علل دخیل در انفجار ادامه دارد، تصریح کرد: این حادثه پس از سوخت گیری رخ داده، به محض روشن کردن خودرو توسط راننده، انفجار رخ می‌دهد و راننده جراحات زیادی بر می‌دارد که متاسفانه جان باخت.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.