مسمومیت جدید در یک مدرسه دیگر در قم

الف جمعه 11 اردیبهشت 1405 - 06:58
صبح امروز ۱۷ بهمن‌ماه جمعی از والدین دانش آموزان مدرسه‌ حضرت فاطمه الزهرا(س) در محله ۳۰ متری کیوانفر برای پیگیری وضعیت سلامت فرزندانشان که گویا دچار علائم مسمومیت شده‌اند در مقابل این واحد آموزشی حضور پیدا کرده‌اند.

بر اساس گزارش‌های مردمی صبح امروز ۱۷ بهمن‌ماه جمعی از والدین دانش آموزان مدرسه‌ حضرت فاطمه الزهرا(س) در محله ۳۰ متری کیوانفر برای پیگیری وضعیت سلامت فرزندانشان که گویا دچار علائم مسمومیت شده‌اند در مقابل این واحد آموزشی حضور پیدا کرده‌اند.

با اعلام صداوسیمای جمهوری اسلامی و به گزارش ایسنا، آمبولانس‌های اورژانس برای رسیدگی به وضعیت دانش آموزان نیز مقابل این مدرسه حاضر شده اند.

لازم به ذکر است، این حادثه در مدارس قرائتی پردیسان، میثم در منطقه سالاریه و  دو مدرسه طاها و امامی رخ داده بود که طبق گفته مسئولین طی بررسی‌های تخصصی توسط آتش نشانی و مرکز بهداشت استان در ۴ مدرسه هیچ نوع آلودگی شناسایی نشده و تنها در مدرسه دخترانه امامی بدلیل نقص در سیستم گرمایشی ۳ دانش آموز بدلیل مسمومیت با منوکسیدکربن به بیمارستان اعزام شده اند.

همچنین اعلام شد بنابر اعلام متخصصان اورژانس ۱۸ دانش آموزان مدرسه دخترانه میثم‌تمار قم بدلیل عدم مدیریت مناسب شرایط دچار اضطراب شده اند و از ۳ مدرسه دیگر هم هیچ دانش آموزی به بیمارستان اعزام نشدند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.