واکنش رئیس صدا‌وسیما به پناهنده‌شدن و اظهارات برادرش/ جبلی: این اتفاقات طبیعی است!

الف پنج شنبه 10 اردیبهشت 1405 - 23:51
رئیس سازمان صدا و سیما به پناهنده شدن برادرش و اظهاراتی که اخیراً مطرح کرده واکنش نشان داد.

به گزارش الف،‌ روز گذشته مجله تایم آمریکا در مصاحبه‌ با میثم جبلی، برادر پیمان جبلی، رئیس فعلی سازمان صداوسیما از پناهنده شدن میثم خبر داد. این نشریه آمریکایی نوشت: میثم جبلی بعد از حادثه هواپیمای اوکراینی و قربانی شدن برادرزاده‌اش، چنین تصمیمی گرفته است.

جبلی امروز در واکنش به پناهندگی برادرش گفت: من هم اظهارات او را دیدم و البته مطمئن نیستم چقدر از این اظهارات، ارادی و تحت اختیار بوده. اما در هر صورت این نوع اتفاقات، جدید نیست و در گذشته هم وجود داشته. در هر حال طبیعت این مسیر، ریزش‌ها و رویش‌ها است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.