یک کارمند بخش آموزش دانشگاه علامه طباطبائی صبح امروز و پیش از سوار شدن به سرویس برای عزیمت به محل کار مورد سوءقصد قرار گرفت. وی پس از این اتفاق تحت عمل جراحی قرار گرفته و در بخش مراقبتهای ویژه یکی از بیمارستانهای تهران بستری است.
به گزارش ایسنا، یکی از کارمندان بخش آموزش دانشگاه علامهطباطبائی ساعت ۷ صبح امروز به هنگام سوار شدن به سرویس ایاب و ذهاب این مرکز آموزشی مورد سوء قصد قرار گرفته و با شلیک ۲ گلوله به سر مجروح و روانه بیمارستان شد.
به گفته منابع مطلع در دانشگاه علامه، ضارب هنوز شناسایی نشده است.
این کارمند دانشگاه علامه هم اکنون تحت عمل جراحی قرار گرفته و در حال حاضر در بخش مراقبتهای ویژه بستری است.
پیش از این حادثه، وی در شهریور ماه نیز مورد سوءقصد قرار گرفته بود و به قلب وی شلیک شده بود که از این سانحه جان سالم به در برده بود.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.