ابراز شگفتی جبلی از ۳ بار تحریم صداوسیما در ۲ ماه

الف پنج شنبه 10 اردیبهشت 1405 - 20:41
رییس سازمان صداوسیما با یادآوری اینکه همواره سازمان صداوسیما با تحریم‌ها روبه‌رو بوده است، در عین حال می‌گوید: تحریم گسترده شبکه‌های برون مرزی و داخلی و حتی سه بار تحریم سازمان صداوسیما در عرض دو ماه در نوع خود شگفت‌انگیز است،

به گزارش ایسنا، جبلی که در استان فارس و در جمع کارکنان صداوسیمای این استان سخن می‌گفت، تعدد تحریم‌های صداوسیما را نشان از «جایگاه مهم و ارزشمند رسانه ملی و کشور در عرصه بین المللی و ایفای نقش مؤثر آن در بازتاب مسائل اخیر» دانست.

او ادامه داد: کشورها و نهادهایی که ادعای آزادی بیان، گردش آزاد اطلاعات و بازتاب صدای مردم را دارند و ادعای آنان گوش فلک را کر کرده است، تحمل ندارند حتی همین رسانه ملی در مرزهای داخل کشور، نفوذ آنها را دچار چالش سازد و تبلیغات دروغین و توطئه‌هایشان را خنثی کند.

وی با بیان اینکه مقابله ما با قدرت رسانه ای بیگانه مقابله ای نامتوازن و نابرابر است، عنوان کرد: با وجود این نابرابری، متواضعانه با حداقل امکانات و منابع و حمایت بین المللی، تلاش می‌کنیم صدای مردم و نظام اسلامی را به گوش دنیا برسانیم.

در این دیدار رییس صداوسیما همچنین از تولید هفت مستند مربوط به شهدای حرم مطهر شاچراغ در حادثه تروریستی اخیر خبر داد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.