خطر آلودگی هوا / استقرار نیروهای اورژانس در شهر

گسترش نیوز شنبه 19 آذر 1401 - 15:22
رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: با توجه به میزان آلودگی هوای شهر تهران، ناوگان مرکز اورژانس تهران در میادین اصلی شهر مستقر شد.

یحیی صالح طبری رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: با توجه به میزان آلودگی هوای شهر تهران از امروز ، ناوگان مرکز اورژانس تهران در میادین اصلی شهر مستقر شد.

طبری این مناطق را میدان آزادی، میدان شهرری و میدان تجریش عنوان کرد و افزود: هم اکنون سه دستگاه اتوبوس آمبولانس در مناطق مورد نظر مستقر شدند.

رئیس مرکز اورژانس تهران توضیح داد: شهروندان باید در صورت احساس تنگی نفس، دو بینی، سردرد، سرگیجه و تهوع به عوامل اورژانس مراجعه کنند تا به مشکل آن‌ها رسیدگی و اقدامات لازم انجام شود، همچنین در صورت نیاز به خدمات بیشتر، عوامل اورژانس شهروندان را به مراکز درمانی انتقال می‌دهند.

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.