حمید صاحب، مدیرکل سلامت شهرداری تهران، در حاشیه یکصد و دوازدهمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: مهمترین مشکلی که افراد معلول از آن رنج میبرند، نگاه نامناسب شهروندان به موضوع معلولیت است که مناسبسازی فرهنگی در این زمینه اولویت دارد.
مدیرکل سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه باید دید که آیا زمینه رشد و تعالی برای معلولان فراهم است، تصریح کرد: باید دید، مشکل اصلی ما چیست که استعداد معلولان شکوفا نمی شود؟ دلیل این است که به اندازه ای که برای آحاد شهروندان فرصت فراهم است، برای معلولان دسترسی به امکانات شهری از جمله ایاب و ذهاب، بهداشت و آموزش فراهم نیست.
وی در ادامه یادآور شد: به اعتقاد من مهمترین مشکلی که این افراد از آن رنج می برند، نگاه نامناسب شهروندان به موضوع معلولیت است؛ مناسب سازی فرهنگی در این زمینه اولویت دارد و باید نگاه ما از نیمه خالی به نیمه پر لیوان تغییر کند.
منبع خبر "
گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.