فوت یک امداد گر در عملیات اطفای حریق جنگل های چهارمحال وبختیاری

خبرگزاری مهر سه شنبه 17 تیر 1399 - 22:40
شهرکرد- فرماندار شهرستان اردل از فوت یک امدادگر در عملیات اطفای حریق جنگل های منطقه بلوط بلند چهارمحال وبختیاری خبر داد.

محمود کیانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تأیید فوت یک امداد گر در عملیات اطفای حریق جنگل‌های منطقه بلوط بلند چهارمحال وبختیاری، اظهار کرد: این امداد گر در عملیات اطفای حریق در منطقه بلوط بلند دچار حادثه شد و فوت کرد.

وی گفت: وزش باد به شدت در این منطقه موجب شعله ور شدن آتش شده است.

فرماندار شهرستان اردل بیان کرد: حریق هم اکنون در منطقه‌ای سخت گذر رخ داده است و امکان مهار آن بسیار سخت است.

جنگل‌های بلوط بلند در حاشیه دریاچه سد کارون چهار در شهرستان اردل قرار دارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.