همدردی ایران با دولت و مردم اندونزی در پی وقوع زلزله در این کشور

الف پنج شنبه 10 اردیبهشت 1405 - 12:40
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی وقوع زلزله در اندونزی ضمن تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان با دولت و مردم این کشور ابراز همدردی کرد.

به گزارش فارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) سوم آذر ماه و در پی وقوع زلزله در اندونزی که به کشته و مجروح شدن ده‌ها نفر از مردم این کشور منجر شد، ضمن ابراز تسلیت به خانواده‌های جانباختگان و طلب شفای عاجل برای مجروحان این حادثه، با دولت و مردم این کشور ابراز همدردی کرد.

به گزارش فارس، بر اثر زمین‌لرزه مرگبار ۵.۶ ریشتری  روز دوشنبه در جزیره «جاوه» اندونزی ۱۶۲ نفر کشته و بیش از ۷۰۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند. البته به دلیل مسدود شدن جاده‌ها و عدم امکان دسترسی سریع امدادگران به زخمی‌های حادثه، احتمال افزایش قربانیان این حادثه وجود دارد.

منازل بیش از ۱۳ هزار نفر هم به شدت در زمین‌لرزه آسیب دیده و در پناهگاه‌های موقت اسکان داده شدند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.