قطع انشعاب آب ۱۲ هزار تهرانی بدمصرف

گسترش نیوز چهارشنبه 02 آذر 1401 - 17:56
 شرکت آبفای استان تهران اعلام کرد از ابتدای مهر تاکنون انشعاب آب بیش از ۱۲ هزار خانوار بدمصرف تهرانی به طور موقت قطع شده است.

اعلام مرکز کنترل آب تهران، طی امروز میزان حجم ذخایر مخازن ۸۶۱۳۷۸ مترمکعب و میزان تولید هم ۳۴۶۱۴ لیتر بر ثانیه شد، میزان مصرف لحظه‌ای در این لحظه ۳۸۷۱۴ لیتر بر ثانیه است.

بنابراین گزارش، در شهر تهران ۴ درصد مشترک بدمصرف و ۶۰ درصد مشترک پرمصرف داریم که متاسفانه ۶۰ درصد از آب شرب را مصرف می‌کنند.

 

اعلام مرکز کنترل آب تهران، طی امروز میزان حجم ذخایر مخازن ۸۶۱۳۷۸ مترمکعب و میزان تولید هم ۳۴۶۱۴ لیتر بر ثانیه شد، میزان مصرف لحظه‌ای در این لحظه ۳۸۷۱۴ لیتر بر ثانیه است.

بنابراین گزارش، در شهر تهران ۴ درصد مشترک بدمصرف و ۶۰ درصد مشترک پرمصرف داریم که متاسفانه ۶۰ درصد از آب شرب را مصرف می‌کنند.

 

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.