واژگونی هولناک مینی بوس / زن جوان راهی بیمارستان شد

گسترش نیوز سه شنبه 01 آذر 1401 - 08:17
رئیس پلیس راهور استان اصفهان از واژگونی یک دستگاه مینی بوس به علت عدم توجه به جلو راننده در شهر اصفهان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به واژگونی مینی بوس در اصفهان اظهار داشت: این حادثه در مسیر قائمیه به شهرک صنعتی اَشترجان گزارش شد.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه تلفات جانی دربر نداشته و تنها یک خانم مصدوم و برای مداوا به بیمارستان منتقل شد و سایر مصدومان نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

رئیس پلیس راهور ستان اصفهان در خصوص علت وقوع حادثه گفت: کارشناسان پس از بررسی دقیق سانحه رخ داده، عدم کنترل وسیله نقلیه ناشی از عدم توجه به جلو توسط راننده مینی بوس را علت این اتفاق اعلام کردند.

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.