مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان سمنان خبر از وقوع این تصادف در ساعت ۲۳ و ۲۲ دقیقه داده است.
به گزارش رکنا ، هم اکنون نیروهای امدادی در صحنه تصادف حضور یافته اند.
سخنگوی اورژانس کشور هم درباره این تصادف گفت: این سانحه متاسفانه تا کنون دو کشته در بر داشته است.
خالدی افزود: امدادرسانی ادامه دارد.
وی با بیان اینکه این حادثه در ۳۵ کیلومتری سرخه روی داده است، افزود: ۳۷ نفر در این تصادف مصدوم و در حال انتقالی به بیمارستان سمنان هستند.
سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به اعزام پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه، گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز به محل اعزام شده است.
خالدی با اشاره به آماده باش بیمارستان کوثر سمنان تصریح کرد: با واحدهای مربوطه برای بررسی نشتی سوخت تریلی و جلوگیری از حادثه مجدد هماهنگ شده است.
وی با بیان اینکه سه دستگاه آمبولانس نیز از گرمسار به محل اعزام شدهاند، خاطرنشان کرد: احتمال تغییر در آمار کشتهشدگان میرود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.