درخواست استاندار کرمانشاه برای برخورد با مقصران حادثه معدن گیلانغرب  

همشهری آنلاین سه شنبه 17 تیر 1399 - 11:22
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه موضوع گازگرفتگی معدن‌ «چیان» گیلانغرب به‌خوبی مدیریت شد، گفت: بازرسی باید به موضوع این حادثه ورود و با مقصران آن برخورد کند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، هوشنگ بازوند با اشاره به فوت یکی از معدن‌چیان در حادثه گاز گرفتگی معدن گیلانغرب، اظهار داشت: بخش خصوصی و دولتی باید موضوع ایمنی معادن را به‌صورت جدی در دستور کار قرار دهند تا دیگر شاهد اتفاقاتی از این دست نباشیم.

وی افزود: با ورود به‌موقع نیروهای امدادی و فرماندار گیلانغرب به موضوع این حادثه به خوبی مدیریت شد، در حالی که می‌توانست تبدیل به یک بحران جدی برای استان شود.

استاندار کرمانشاه گفت: باید بر اساس قانون با مقصران این حادثه برخورد شود.

بازوند با انتقاد از اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر در این حادثه اظهار داشت: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، اطلاعات نادرستی در رابطه با این حادثه به صدا و سیما می‌داد؛ در حالی که در این حادثه به‌هیچ عنوان ریزش رخ نداده بود، وی عنوان می‌کرد ۷ نفر زیر آوار هستند و این موضوع برای ما حاشیه ساز شد.

روز جمعه ۱۳ تیر، ۷ تن از معدنکاران در یکی از معادن بیتومین گیلانغرب دچار گاز گرفتگی شدند که یکی از مصدومان جان باخت و از ۶ مصدوم این حادثه نیز یکی از مصدومان در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.