واژگونی اتوبوس کارگران صباباتری در سمنان/ ۱۶ کشته و زخمی

خبرگزاری مهر پنج شنبه 02 بهمن 1399 - 07:45
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور گرمسار به سمنان و فوت یک نفر بر اثر این حادثه خبر داد.

مجتبی خالدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ساعت ۶:۵۵ دقیقه در محور گرمسار به سمنان در یک کیلومتری آرادان یک دستگاه اتوبوس واژگون می‌شود.

وی افزود: این اتوبوس که مختص کارگران صباباتری بوده است و آنها را از قرچک به سمت کارخانه می‌برده به دلایل نامعلومی واژگون می‌شود.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه ۱۵ نفر در این حادثه مصدوم شدند که حال یک نفر بد است، گفت: همچنین متأسفانه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داده است.

خالدی در پایان گفت: پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است و امدادرسانی‌ها هنوز ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.