تصادف رانندگی در جاده بیستون ۵ مصدوم به‌جای گذاشت

خبرگزاری مهر شنبه 27 دی 1399 - 22:18
کرمانشاه- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تصادف رانندگی در جاده بیستون پنج مصدوم به‌جای گذاشت.

هومن رفیعی شامگاه امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع تصادف رانندگی در جاده بیستون به سمت روستای شمس آباد، اظهار کرد: این تصادف حوالی ساعت ۱۶ امروز بین ۲ دستگاه پراید رخ داده است.

وی افزود: این تصادف پنج مصدوم به‌جای گذاشته که چهار نفر از مصدومان توسط ۲ کد اورژانس امدادرسانی شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: یک مجروح دیگر توسط هلال احمر استان به بیمارستان طالقانی شهرستان کرمانشاه اعزام شدند.

گفتنی است، این حادثه هیچ فوتی به‌جای نگذاشته و در صورت هرگونه تغییر نامطلوبی در وضعیت پنج بیمار اطلاع رسانی می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.