مرگ پدر بعد از قتل دختر بیمار

پارسینه پنج شنبه 25 دی 1399 - 09:47
مردی که دختر بیمار خود را به قتل رسانده بود، خودش نیز روی تخت بیمارستان جان باخت.

تحقیقات درباره این پرونده از زمانی آغاز شد که به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان مرند خبر دادند مردی که چاقو خورده به بیمارستان منتقل شده است.

گروهی از مأموران بعد از دریافت این گزارش به بیمارستان رفتند. یکی از اعضای کادر درمان که پلیس را باخبر کرده بود، توضیح داد: آمبولانس اورژانس مردی را به بیمارستان منتقل کرد که خونریزی شدیدی داشت. بعد از اینکه او را معاینه کردیم، فهمیدم هدف چند ضربه چاقو قرار گرفته و علاوه بر این لگنش نیز شکسته است. مرد زخمی حال مساعدی نداشت و بازجویی از او امکان‌پذیر نبود، به همین دلیل مأموران برای بررسی درباره جزئیات واقعه به خانه او رفتند. آن‌ها وقتی وارد محل موردنظر شدند، صحنه تلخی را دیدند و مشاهده کردند دختری فوت شده و جسدش در آنجا افتاده است. به‌این‌ترتیب کارآگاهان جنایی و متخصصان پزشکی قانونی به محل فراخوانده شدند.

بررسی‌های اولیه نشان داد دختر جان‌باخته در‌واقع خفه شده و به قتل رسیده است. کارآگاهان به تحقیق از مطلعان پرداختند و راز این قتل را فاش کردند. آن‌ها متوجه شدند این دختر معلول و بیمار روانی بود. او زمان حادثه در‌حالی‌که کنترلی بر رفتارش نداشت، با چاقو به پدرش حمله‌ور شد و ضرباتی را به او وارد کرد. مرد میان‌سال که جانش را در خطر می‌دید، سعی کرد از خودش دفاع کند و این‌گونه بود که دخترش را خفه کرد. سپس اورژانس از این واقعه مطلع شد و مرد زخمی را به بیمارستان رساند.

منبع: شرق

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.