برخورد دو دستگاه کامیونت در محور اهر- مشگین شهر و مجروح شدن ۳ نفر

خبرگزاری مهر سه شنبه 23 دی 1399 - 14:23
تبریز- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: صبح امروز براثر برخورد دو دستگاه کامیونت در محور اهر- مشگین شهر سه مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد رحمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به امدادرسانی سریع اورژانس به حادثه دیدگان حادثه رانندگی محور اهر افزود: صبح امروز براثربرخورد دو دستگاه کامیونت در محور اهر به مشگین شهر سه نفر دچار مصدومیت شدند و کارشناسان اعزامی اورژانس اهر پس از حضور در محل و انجام اقدامات درمانی لازم مصدومین را به بیمارستان باقرالعلوم اهر انتقال دادند.

وی در خصوص اعزام بالگرد اورژانس به شهر اهر گفت: با توجه به شدت مصدومیت دو نفر از سرنشینان، هماهنگی لازم با فرماندهی هوانیروز تبریز و تیم اورژانس هوایی انجام شد و دو مصدوم تحت مراقبتهای ویژه به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.