برخورد تیبا با پژو در رامهرمز جان یک نفر را گرفت

خبرگزاری مهر دوشنبه 22 دی 1399 - 23:16
اهواز- مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مرگ یک نفر و مصدومیت دو نفر بر اثر برخورد تیبا با پژو در رامهرمز خبر داد.

عارف اصل شرهانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر دوشنبه یک دستگاه خودروی سواری پژو با یک دستگاه خودروی سواری تیبا در رامهرمز (سه راهی کوپال) برخورد کرد.

وی افزود: دو نفر مرد با سنین ۴۰ و ۲۵ ساله در این سانحه رانندگی مصدوم و برای درمان به بیمارستان‌های امیرالمومنین و گلستان منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان تصریح کرد: در این سانحه رانندگی همچنین یک نفر مذکر قبل از رسیدن نیروهای اورژانس به محل حادثه جان خود را از دست داد.

اصل شرهانی در پایان خبر داد: عصر دوشنبه همچنین یک تانکر سوخت در ماهشهر دچار آتش‌سوزی شد که متأسفانه در این ساله نیز دو جوان ۲۶ و ۲۹ ساله دچار سوختگی حدود ۹۰ درصد شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.