رانندگی هولناک راننده اتوبوس در خیابان رجایی تهران / راننده خواب بود

رکنا پنج شنبه 18 دی 1399 - 13:53
حوادث رکنا: راننده اتوبوس که در حالت خواب آلودگی رانندگی می کرد خودروی پراید را له و راننده را راهی بیمارستان کرد.

رانندگی در حالت خواب آلودگی در خیابان رجایی تصادف هولناکی را رقم زد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "احسان مومنی" رییس اداره تصادف ات پلیس راهور فاتب گفت: ساعت 08:51 صبح امروز حادثه تصادف در جنوب به شمال رجایی بالاتر از آزادگان به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت: راننده خواب آلود اتوبوس که در این مسیر در حال تردد بوده به شدت با سواری پراید برخورد کرده و سپس متوقف می شود.

این مقام انتظامی ادامه داد : پس از این برخورد و بر اثر شدت حادثه راننده پراید مجروح می گردد .

خواب آلودگی راننده اتوبوس حادثه آفرید

وی بیان داشت: بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 16 پلیس راهور پایتخت ، در محل حادثه حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب بیان داشت: راننده اتوبوس به علت خستگی و خواب آلودگی و عدم توجه به جلو در این حادثه مقصر شناخته شد .و در خصوص این تصادف کروکی جرحی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه شد.

وی از رانندگان خودروهای سنگین بویژه رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی به خاطر اهمیت کار آنها و حفظ جان مسافران و دیگر رانندگان خواست قبل از حرکت حتما استراحت کافی داشته باشند و هیچ گاه با حالت خسته و خواب آلود اقدام به رانندگی نکنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.