کمالوندی: مذاکرات ایران و آژانس ادامه دارد

گسترش نیوز جمعه 05 آذر 1400 - 10:12
سخنگوی سازمان انرژی اتمی: مذاکرات سازنده‌ای بین ایران و آژانس برگزار و ادامه مذاکرات به نشست مشترک بعدی موکول شد.
کمالوندی: مذاکرات ایران و آژانس ادامه دارد

بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی در پاسخ به این پرسش که منظور گروسی از اینکه گفته مذاکرات با ایران سازنده بود، اما به توافقی دست نیافتیم چیست؟ اظهار کرد: گروسی در مصاحبه خود اشاره کرد که ما مذاکرات داشتیم و سازنده بود، اما به نهایت نرسید و کلمه‌ای که ایشان به کار برد «Inconclusive» به معنای «ناتمام» است.

کمالوندی بیان کرد: با توجه به اینکه مسائل ما اجزای مختلفی داشت و از طرفی وقت کم بود و ایشان هم در آستانه اجلاس شورای حکام به تهران آمده بود، نتوانستیم همه مسائل را به انتها برسانیم و جمع‌بندی نهایی داشته باشیم.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: قرار شد این بحث‌ها را ادامه دهیم و در حقیقت تعاملات همان طور که ایشان هم اشاره کردند و همکاری‌ها با آژانس ظرف روز‌ها و هفته‌های آینده ادامه پیدا خواهد کرد.

 

منبع: میزان

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.