ابتلای یک پرستار آمریکایی به کرونا پس از تزریق واکسن فایزر!

خبرگزاری مهر چهارشنبه 10 دی 1399 - 13:21
یک پرستار بخش اورژانس در آمریکا پس از دریافت واکسن کووید۱۹ فایزر، به این بیماری مبتلا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ای بی سی نیوز، یک پرستار بخش اورژانس در سن دیه گو آمریکا ۸ روز پس از دریافت واکسن کووید ۱۹ شرکت فایزر، به این بیماری مبتلا شد.

این پرستار به نام متیو دبلیو در بخش اورژانس ۲ بیمارستان کار می کند. او در پستی در فیس بوک در ۱۸ دسامبر اعلام کرد که واکسن فایزر را دریافت کرده است.

اما ۶ روز بعد و پس از یک شیفت کاری در بخش کووید ۱۹ در شب کریسمس، این پرستار ۴۵ ساله بیمار شد. در نهایت تست کووید ۱۹و ی یک روز بعد از کریسمس مثبت شد.

البته به گفته برخی پزشکان احتمال دارد وی قبل از تزریق واکسن به بیماری مبتلا شده باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.