صابرین نیوز از حمله به کاروان لجستیکی اشغالگران آمریکایی در استان الدیوانیه عراق خبر داد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، صابرین نیوز از حمله به کاروان لجستیکی اشغالگران آمریکایی در الدیوانیه عراق خبر داد.
انفجار بمبی در مسیر کاروان نظامیان خارجی در دیوانیه
بمبی امروز در مسیر یک کاروان نظامی از نیروهای به اصطلاح ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا در استان دیوانیه عراق منفجر شد، اما به کسی آسیب نرسید.
به گزارش پایگاه اینترنتی خبرگزاری آناتولی ترکیه، این ششمین حمله در نوع خود ظرف نه روز گذشته است.
جمال الدین سدیری از افسران پلیس عراق با اعلام این خبر گفت این بمب در مسیر کاروانی از کامیونهای حامل تجهیزات لجستیکی برای ائتلاف به فرماندهی واشنگتن در اتوبان استان دیوانیه منفجر شد.
وی افزود این انفجار، خسارات انسانی و مادی نداشت و نیروهای امنیتی محل حادثه را محاصره کردند.
این منبع امنیتی گفت تحقیقات در این خصوص آغاز شده است. ائتلاف در این خصوص تا این لحظه بیانیهای صادر نکرده است.
این حملات با توجه به فضای متشنج کنونی در عراق با نزدیک شدن به نخستین سالگرد (شهادت سپهبد حاج) قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس افزایش یافته است.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.