استفاده نادرست از وسایل گرمایشی در ایلام حادثه آفرید

خبرگزاری مهر شنبه 06 دی 1399 - 12:40
ایلام-رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان ایلام گفت: استفاده نادرست از وسایل گرمایشی در ایلام برای چندمین بار طی سال جاری حادثه آفریده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، صیدنور علیمرادی اظهار کرد: به رغم هشدارهای فراوان و تاکید بر نصب استاندارد بخاری و دودکش در فصل سرما، صبح امروز ۲ نفر از خانواده ایلامی در محدوده میدان میلاد دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شده که توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ تحت مراقبت و درمان قرار گرفته شده و برای بهبود و ادامه درمان به بیمارستان زاگرس شهر ایلام انتقال داده شدند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه حال عمومی افراد مذکور مساعد است.

علیمرادی اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۳۸ نفر در استان دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شده‌اند که از این تعداد ۱۵ نفر در محل درمان و تعداد ۲۳ نفر به مراکز درمانی انتقال داده شده است.

وی گفت: علائم مسمومیت با مونوکسید کربن شامل سردرد، سرگیجه، سبکی، پرخاشگری، تهوع و استفراغ، کاهش سطح هوشیاری، تنفس سخت و تند است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.