اکونومیست هم در این شماره، از "ترک افغانستان" گفته و می‌نویسد

اقتصاد آنلاین جمعه 18 تیر 1400 - 19:05
"بزرگ‌ترین جنگ آمریکا در دنیا با بزرگ‌ترین شکست آمریکا در دنیا تمام می‌شود".

به گزارش اقتصادآنلاین، این هفته‌نامه معتقد است: "پیامدهای جنگ برای افغان‌ها هم فاجعه‌بار بوده و بدتر از این هم خواهد شد. وقتی گزارش‌گران از بایدن درباره خروج قریب‌الوقوع نیروهای آمریکایی از افغانستان پرسیدند، بایدن به آنها جواب داد «من می‌خواهم درباره چیزهای خوشحال‌کننده حرف بزنم نه درباره این چیزها". اکونومیست می‌نویسد: "جای تعجب نیست که او بخواهد موضوع را عوض کند: آمریکایی‌ها بیست سال در افغانستان جنگیدند. دو تریلیون دلار خرج کردند. هزاران نیروی خود را از دست دادند و ده‌ها هزار مرگ افغان دیدند. حالا می‌خواهند به این ماجراجویی تاسف‌آور پایان دهند، ماجراجویی که چیزی از آن دستشان نیامد".

photo_2021-07-09_19-03-04

منبع خبر "اقتصاد آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.