بشار اسد رییس جمهوری سوریه دوشنبه شب در گفت وگوی تلفنی با سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری منتخب ایران، بر تقویت همکاریهای دوجانبه میان تهران و دمشق تأکید کردند.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، در این گفت وگوی تلفنی، اسد ضمن تبریک پیروزی رییسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران، برای وی در رهبری قوه مجریه جمهوری اسلامی به سوی پیشرفت بیشتر و تداوم تحقق دستاوردها در تمام زمینهها آرزوی موفقیت کرد.
براساس گزارش سانا، دو طرف همچنین بر تمایل و عزم راسخ خود برای ادامه روند تقویت همکاری های دو جانبه در همه زمینه ها و تداوم رایزنی و هماهنگی درباره مسائل مورد توجه دو کشور تأکید کردند.
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب بیش از ۱۸ میلیون رای به عنوان رییس جمهوری انتخاب شد.
منبع خبر "
اقتصاد آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.