بازداشت یکی از مدیران عالی مازندران

اقتصاد آنلاین دوشنبه 14 تیر 1400 - 19:05
یکی از مدیران عالی استانداری مازندران به اتهام ارتشاء و سوءاستفاده از مقام دولتی بازداشت شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، بر اساس اعلام روابط عمومی دادگستری استان، رییس کل دادگستری مازندران از دستگیری یکی از مدیران کل استانداری مازندران به اتهام دریافت رشوه، سوءاستفاده از مقام دولتی و نگهداری مواد مخدر سنتی خبر داد.

حجت‌الاسلام اکبری افزود: حسب گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، مبنی بر جرایم متعدد یکی از مدیران کل استانداری، موضوع در دستور کار یکی از شعب بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قرار گرفت.

رییس کل دادگستری استان مازندران تصریح کرد: با توجه به اتهامات متعدد در پرونده، نظیر دریافت مبالغی از کارخانجات و واحد‌های صنعتی به واسطه اشخاص مرتبط، سوءاستفاده از موقعیت شغلی و همچنین نگهداری مواد مخدر سنتی؛ متهم پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد و پرونده در حال تکمیل است.

منبع خبر "اقتصاد آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.